četrtek, 16. maj 2013

Končno sem zbrala pogum...

Ustvarjanje je moja strast. Že dolgo časa spremljam razne bloge, ki so tudi razlog, da je moj užitek ob ustvarjanju vedno večji. Na blogih velikokrat tudi dobim navdih za izdelke. Včasih me nekaj tako navduši da morem takoj preizkusiti. Vam je znano? :)

Dolgo časa sem razmišljala, da bi tudi jaz postala ena izmed vas, pa nikakor nisem zbrala dovolj poguma za ta korak. No...sedaj pa me je prijateljica dokončno prepričala

Glede na to da sem v primerjavi z ostalimi šele "začetnica" se zavedam, da moji izdelki niso popolni. Vendar sem mnenja, da imajo posebno lepoto, če so narejeni s srcem in ljubeznijo do ustvarjanja.

Lep dan vsem ustvarjalkam (in ustvarjalcem), izkoristite ta deževen dan!

8 komentarjev:

  1. Dobrodošla blogerka, se že veselim objav. Pa pohiti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla :-))
    Vse smo enkrat začele!
    Veselim se druženja s tabo, zato le hitro pokaži svojo ustvarjalnost!
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za pogum in DOBRODOŠLA v virtualni in magični ustvarjalni svet... :). Želim ti veliko užitkov ob ustvarjanju in ČIM VEČ objav, ki jih bom z veseljem pogledala.
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla! Lepo je, ko nas je vedno več :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo - čestitke za pogum in dobrodošla! Blog je ena res super stvar, ker z njim postaneš dosti bolj kreativen!
    Čim več rednih objav in zraven mnogo slikic.
    Fajn ustvarjaj!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala punce, zlate ste! S takšno dobrodošlico niti začetek ni težek :)

    OdgovoriIzbriši