torek, 20. avgust 2013

Izziv #88 - Skica

Tekoči izziv pri CRAFT-alnici je res prava inspiracija. Skica mi je tako všeč, da sem jo ponovno uporabila pri izdelovanju čestitk. Nastali sta dve. Obe sta v znamenju potiskanega papirja in pobarvani z akvarelnimi barvicami.



Ne morem se odločiti katera mi je bolj všeč, zato na izziv prijavljam kar obe. Katera je pa vam bolj všeč? :)

6 komentarjev:

  1. Meni je prva zaradi sončnih barv v temu deževnem dnevu bolj všeč, sicer sta pa obe lepi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi voščilnici si naredila in tudi meni je zaradi meni ljubih sončnih barv bolj všeč prva. Lepo si se lotila skice :-))
    Hvala Ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Men sta tudi obe všeč. Če pa že morem zbirati, potem sem za prvo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštni. Mogoče mi je malo bolj všeč druga, zaradi močne roza barve. In se strinjam, ta medvedek je res simpatičen :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jej, luštni sta obe, a pri meni zmaga simpatičen napis pod čmrljem.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši