petek, 20. september 2013

Packanje

Malo sem eksperimentirala z ustvarjanjem "domačih" ozadij. Packala sem z akrilnimi barvami in distress blazinicami. Ugotovila sem, da zna biti packanje prav zabavno in mislim, da se bom še večkrat odločila, da si na tak način popestrim popoldne :) Nastalo je precej ozadij, eno od njih pa vam pokažem na spodnji voščilnici - oranžna podlaga z belimi pikicami.


Kaj pa ve? Rada ustvarjate svoja ozadja? :)

5 komentarjev:

  1. Super pozitivna oranžika :-) Zelo lepo ozadje si naredila. Tudi jaz sem se že igrala s tem, da sem "pacala" ozadja in res je sproščujoče :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je uspelo tole packanje! :)
    Fantastične ideje imaš.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz rad packam, sam u kuhinji. Kljub "packanju" pa celota izgleda prav super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale voščilnica izžareva pozitivno energijo daleč naokrog.Super ti je uspelo. Ja,packanje je ena izmed boljših stvari ustvarjanja.
    Pozdravček Urška

    OdgovoriIzbriši