petek, 13. december 2013

3 v 1

Zakaj 3 v 1? Zato, ker bom prikazana izdelka prijavila na tri različne izzive. :)

Prva je voščilnica, narejena iz ostankov potiskanega prazničnega papirja in ogroooomno bleščic (mislim, da je to najbolj bleščeča voščilnica, ki sem jo kdaj naredila). Idejo sem dobila pri Marini.


Prijavljam jo na: Izziv #94 - Črte na CRAFT-alnici in na Adventni koledar Mavelu - Dan 13.

Drugi izdelek pa bom jaz uporabila poleg novoletnih daril, kot neke vrste "tagec" v katerega bom zapisala posvetilo. Ideja je (seveda) ponovno Marinina.


Prijavljam jo na: Adventni koledar Mavelu - Dan 10.

Ker sem inspiracijo za oba izdelka sem dobila pri Marini, ju prijavljam na Ko me inspirira #20.

12 komentarjev:

  1. Všeč so mi vse te bleščice, se tako lepo svetijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica je nastala, da o smrečici ne govorim.
    Tako zelo lepa je!!!
    Hvala, ker se igraš z nami na izzivu CRAFT-alnice :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa izdelka si ustvarila. Smrečica kot tagec je super ideja :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo.
    Hvala, ker sodeluješ na 97. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta zelo lepi. Všeč so mi bleščice...tudi jaz jih obožujem. pa nežna in preprosta smrečica. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo se mi dopade tale tagec-smrekica in po moje bo super zgledalo na darilih. In blescice ti tudi gredo odlicno od rok.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepi voščilnici,prva mi je še posebej,ker se tako lepo sveti. Sem nora na bling bling
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. :) včasih ni bleščic nikoli dovolj :)) pa še tak čas v letu je, da prav paše pogledati nekaj bleščečega.

    Prijetne praznike ti želim in veliko časa za ustvarjanje v 2014.

    OdgovoriIzbriši
  9. Živjo, na mojem blogu te čaka nagradica http://my-favouriteday.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html :)! Lep dan, Klara

    OdgovoriIzbriši
  10. How beautiful. I do love the glitter and the lovely colours.
    I'm a new follower through GFC. I hope that you'll follow back sometimes. Have a nice day.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ponudba posojila brez protokola
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, zato nas je spodbudilo, da vam zagotovimo posojilo v višini 2.000 EUR pod zelo preprostimi pogoji in ne glede na raso. Prav tako vlagamo in dajemo posojila med posamezniki vseh vrst. Pišite nam po whatsapp ali e-pošta.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    OdgovoriIzbriši