torek, 10. december 2013

Prazniki se bližajo

Že v prejšnji objavi sem zapisala, da sem tudi jaz pričela z izdelavo božično-novoletnih čestitk. Danes pa vam 2 tudi pokažem.

Prva je smrekica, ki je sicer pogosto videna na raznih blogih ampak mi je bila vedno tako simpatična, da sem jo morala tudi jaz preizkusiti. Poleg tega pa je idealna, da se porabijo "ostanki". Ozadje sem naredila s pomočjo štampiljke, zato jo "lepim" k  adventnemu koledarju na spletni strani Mavelu.


Druga čestitka pa je ekstra preprosta, ampak meni je všeč in je nisem želela dodatno okraševati. Mislim, da bo zaradi svoje preprostosti še velikokrat narejena, predvsem ko bom v stiski s časom.


Upam, da tudi ve pridno ustvarjate! 


2 komentarja:

  1. Meni sta tvoji voščilnici zelo všeč. Super ideja za porabiti ostanke in spodnja za hitro rešitev ob kroničnem pomanjkanju časa :-)

    OdgovoriIzbriši